Ad hoc, proactief of full service

BREAK-FIX

Ad hoc

Geen verplichtingen maar ook geen prioriteit. Wanneer u een probleem hebt proberen wij dit met best effort op te lossen.

Prijs per uur

Het eerste halve werkuur wordt steeds aangerekend. Daarna wordt per kwartier gewerkt. Wij kunnen geen vaste prijzen geven voor break-fix.

Best effort

Wij geven geen garanties voor de break-fix helpdesk. Onze techniekers komen bij u ter plaatse of lossen uw problemen op via een schermovername volgens best effort.

Verplaatsingskosten

Wij rekenen per 10 kilometers. Binnen een straal van 10km betaald u 10 euro verplaatsingskosten. Binnen een straal van 20km betaald u 20 euro, binnen een straal van 30km is dit 30 euro en ga zo maar door.

SMALL BUSINESS

meest populair

Proactief

Uw werkstations en servers worden gemonitord en onderhouden. U krijgt voorrang in onze helpdesk en u hebt de mogelijkheid om een SLA af te sluiten.

Basic Monitoring (gratis)

Met onze basic monitoring suite kunnen wij uw computer vanop afstand onderhouden en meldingen ontvangen van basis problemen op uw systeem. Wij kunnen via deze module ook eenvoudig een schermovername doen. Deze module krijgt u gratis wanneer u kiest voor Proactief support. Hiervoor dient u ten minste één betalende dienst af te nemen.

Onderhoud

Wij onderhouden periodiek uw systemen en servers. Dit doen wij grondig en gestructureerd volgens een op voorhand afgesproken schema. Problemen worden met 90% teruggedrongen door periodiek onderhoud.

Beveiliging

Antivirus voor al uw computers, geavanceerde firewalls voor uw netwerk, automatische patch management en automatisatie.

Prioriteit support

U krijgt voorrang in onze helpdesk voor al uw problemen. Zowel vanop afstand als op locatie.

SLA opties

U hebt de mogelijkheid om te kiezen voor Service Level Agreements. Hierbij zorgen wij voor harde garanties naar responstijden.

Geavanceerde monitoring

Kies voor de optie geavanceerde monitoring voor uw bedrijfskritische systemen zoals servers en werkstations. Door middel van deze geavanceerde monitoring kunnen wij in één oogopslag zien wat er gaande is met uw systemen en kunnen wij zeer snel en gericht uw problemen oplossen.

Wekelijks en maandelijkse rapportage

U kunt kiezen voor periodieke rapporten op meerdere vlakken.

24/7 support mogelijkheden

U hebt de mogelijkheid om te kiezen voor 24/7 support. Hierbij krijgt u toegang tot een noodnummer dat u 24/7 kunt bellen.

ENTERPRISE

Full Service

U betaald een vast bedrag per maand per werkstation en server. Hier zitten werkuren en onderhoud inbegrepen. Altijd voorrang, geen verrassingen.

 

Alles van proactief + alle werkuren inclusief

All in service