Managed Services

Vertrouw op onze beheerde diensten zoals onderhoud, antivirus, updating en backup.

Als externe IT dienst verzorgen wij het beheer van al uw toestellen in een proactief kader. Uit onderzoek is gebleken dat downtime en service-aanvragen kunnen teruggedrongen worden met 80% door middel van managed services.

Managed Services betekent dat uw diensten beheert en onderhouden worden in een proactief kader. Neem als voorbeeld uw backup. Weet u wanneer uw backup het laatst heeft gelopen? Hoe lang duurt het om vanuit deze backup te restoren? Waar wordt deze backup opgeslagen? Is er nog genoeg ruimte vrij? Wanneer u kiest voor managed services dient u zich hier geen zorgen over te maken. Uw backup wordt door ons beheert, getest en onderhouden.

Backup is maar één van de vele beheerde diensten die wij aanbieden. Denk aan antivirus op al uw toestellen, snelle en efficiënte schermovernames, beheerde updates, onderhoud van uw servers en veel meer. Wij weten wat er nodig is voor uw ICT omgeving door geavanceerde rapporten, 24/7 monitoring en een breed gamma aan tools om alles zo soepel mogelijk te laten lopen.

Snelheidsmonitoring

Wij monitoren uw omgeving 24/7 en weten wat er nodig is om de performantie van uw ICT omgeving te vrijwaren.

Beheerde Antivirus

Met een beheerde antivirus worden bedreigingen pro-actief opgespeurd en tegengehouden, voor ze schade aanrichten. Beter voorkomen dan genezen!

Backup Management

Al uw backups, on-site en off-site worden door ons ingesteld, getest en onderhouden.

Rapportering en Optimalisering

Meten is weten. Wij voorzien uitgebreide rapporten over de gezondheid van uw IT omgeving zoals u dat wenst en wanneer u dat wenst.

BREAK-FIX

Ad-hoc

U contacteert ons pas wanneer het misgaat. Geen maandelijkse forfait maar ook geen prioriteit. Wanneer u een probleem hebt lossen wij dit op in een best-effort scenario.

Prijs per uur

Het eerste halve werkuur wordt steeds aangerekend. Daarna wordt er per kwartier gewerkt. Wij kunnen geen vaste prijzen geven voor break-fix.

Best effort

Wij geven geen garanties voor de break-fix helpdesk. Onze techniekers komen bij u ter plaatse of lossen uw problemen op via een schermovername volgens best effort.

Verplaatsingskosten

Wij rekenen per 10 kilometers. Binnen een straal van 10km betaald u 10 euro verplaatsingskosten. Binnen een straal van 20km betaald u 20 euro, binnen een straal van 30km is dit 30 euro en ga zo maar door.

SMALL BUSINESS

meest populair

Pro-actief

Uw werkstations en servers worden gemonitord en onderhouden. U krijgt voorrang in onze helpdesk en u hebt de mogelijkheid om een SLA af te sluiten.

Basic Monitoring (gratis)

Met onze basic monitoring suite kunnen wij uw computer vanop afstand onderhouden en basis meldingen ontvangen van problemen op uw systeem. Wij kunnen via deze module ook eenvoudig een schermovername doen. Deze module krijgt u gratis wanneer u kiest voor Pro-actieve support. Hiervoor dient u ten minste één betalende dienst af te nemen.

Onderhoud

Wij onderhouden periodiek uw systemen en servers. Dit doen wij grondig en gestructureerd volgens een op voorhand afgesproken schema. Problemen worden met 90% teruggedrongen door periodiek onderhoud.

Beveiliging

Antivirus voor al uw computers, geavanceerde firewalls voor uw netwerk, automatische patch management en automatisatie.

Prioriteit support

U krijgt voorrang in onze helpdesk voor al uw problemen. Zowel vanop afstand als op locatie.

SLA opties

U hebt u mogelijkheid om te kiezen voor service level agreements. Hierbij zorgen wij voor harde garanties naar responstijden.

Advanced monitoring

Kies voor de optie geavanceerde monitoring voor uw bedrijfskritische systemen zoals servers en werkstations. Door middel van deze geavanceerde monitoring kunnen wij in 1 oogopslag zien wat er gaande is met uw systemen en kunnen wij zeer snel en gericht aan troubleshooting doen.

Wekelijks en maandelijkse rapportage

U kunt kiezen voor periodieke rapporten op meerdere vlakken.

24/7 support mogelijkheden

U hebt de mogelijkheid om te kiezen voor 24/7 support. Hierbij krijgt u toegang tot een noodgevallen nummer dat u 24/7 kunt bellen.

ENTERPRISE

Full Service

U betaald een vast bedrag per maand per werkstation en server. Hierin zitten werkuren en onderhoud inbegrepen. Altijd voorrang, geen verassingen.

 

Advanced monitoring
Onderhoud
Werkuren inclusief
Beveiliging
Prioriteit support
SLA
24/7 support
Geavanceerde rapportages

Vertel ons over uw project

Our case studies

See all projects